Nevhodný produkt? Málo platebních možností? Malý výběr dopravců? Nebo něco úplně jiného?
Možná si řeknete, že to zní jako úplná banalita, proč by někdo měl e-shop, který by neprodával? Už jen proto, že mnohdy v e-shopu není vloženo tolik peněz a samotný chod nestojí tolik , jako provoz kamenné prodejny. Proto se i mnohdy ztrácí motivace snažit se hledat cesty, jak více prodávat.
Možností je hned několik, ale než se zaměřovat nutně na všechny, je lepší být konzistentní na pár z nich.
-
Facebook
Zní to jako klišé, ale věřte, není to úplně samozřejmost. Mnoho e-shopů Facebook stránku sice má, ale nejsou zde aktivní – a to je škoda! Využijte jeho potenciál, ať už díky Facebook obchodu (produkty z vašeho e-shopu přímo na Facebooku) nebo plnohodnotné prezentace vašeho e-shopu.
-
Instagram
Opět to stejné – Instagram obchod není na trhu dlouho, ale potenciál v něm je veliký! Dále tu jsou věci jako stories, kde můžete dělat ankety, ptát se na otázky, označovat produkty a dašlí…
-
Pinterest
Možná znáte jako zdroj inspirace – ale co ho využít ku prospěchu svému? Staňte se tvůrci, přidávejte fotky / videa produktů, které máte na e-shopu a napřímo propojit s e-shopem pro jednodušší nakupování.
-
TikTok
-
Gopay
Platební brána, která zákazníkům umožní platit kartou online – velice rychlý a spolehlivý systém, přes který nám probíhá většina plateb. Gopay umožňuje ApplePay / Google pay a dohromady více jak 50 platebních metod.
-
Dobírka
Někdo se jí brání z důvodu vratek, nicméně je stále mnoho lidí, kteří nikde nechtějí vypisovat údaje z platební karty a raději volí tento způsob platby. Mnoho dopravců tento způsob platby umožňuje.
-
Platba převodem
Zaslání platebních informací do e-mailu na základě objednávky je také možnost, kterou plno lidí využívá. Zde se občas děje, že lidé zapomínají uhradit, a tak se jim to musí připomenout.
Dopravci, s kterými spolupracujeme:
-
Zásilkovna
Zrovna nedávno jsme si dělali průzkum na jednom z našich e-shopů, abychom zjistili, jaké procento tvořila Zásilkovna za rok 2021 a výsledek byl 77%. Za nás velice progresivní dopravce, který se stále posouvá vpřed a vyřízení případných reklamací je většinou kladné.
-
Česká Pošta