fbpx

Blog

4 marketingové nástroje, které jsou zdarma

mobilni-telefon

Při pomyšlení na „marketingové nástroje“ naběhne plno lidem / firmám myšlenka výdajů. To samozřejmě může být pravda, ale také nemusí. V dnešním článku bychom Vám rádi sdělili právě takové marketingové nástroje, který netvoří žádný výdaj (když pomineme investovaný čas).

1. Facebook

Kdo by neznal Facebook. Jedna věc je ho používat k osobním účelům, druhá k firemním. Zaměříme se na ty firemní, které mnohdy nejsou až tak známé.

Začali bychom tím, že Vaše podnikání / firma může mít na Facebooku svojí stránku. Oproti osobnímu FB má nespočet výhod, které jako podnikatel / firma oceníte. Ať už to jsou přehledy, možnosti placených reklam, plánování příspěvků atd.

Stačí jen zadat „Vytvořit stránku“ a Facebook Vás už provedu krok po kroku – dále stačí už jen přidávat relevantní příspěvky, které pasují k Vašemu podnikání.

2. Instagram

Stejně jako Facebook, tak i Instagram může být firemní – opět tu zde najdeme mnoho výhod, které určitě oceníte. Mimo to můžete tyto dvě platformy propojit mezi sebou a tím si ulehčit v mnoha ohledech práci.

Například v jednom telefonu můžete mít až 5 instagramových účtů, které můžete spravovat.

3. Google moje firma

Tento nástroj je ideální především pro všechny, kteří mají kamenné prodejny, kavárny, restaurace, provozovny atd.

Budete se zobrazovat ve výsledcích hledání a mapách na službě Google. Můžete zde také sbírat recenze, které jsou víc než důležité pro kamenné podniky protože mnoho lidí bere váhu recenze obdobně, jak kdyby jim tuto informaci sděloval jejich známý.

Dále zde můžete také postovat obdobný obsah, jako třeba na Facebooku – Novinky, probíhající akce, aktuality atd.

4. Pinterest

Z našeho pohledu velice podceňovaná sociální síť. Na Pinterestu jste určitě už sami něco hledali, nějakou inspiraci, a pravděpodobně tam něco hledali i Vaši zákazníci či klienti. Proč tam tedy nedávat váš vizuální obsah? Ať už máte fotky produktů, prostoru, články, tipy a jiné, tak zde můžete ke každé fotce vložit odkaz a tím potencionální zákazníky přetáhnout z Pinterestu rovnou k Vám na web nebo na e-shop.

To je v dnešním článku vše. Doufáme, že jste zde našli aspoň trochu inspirace, případně jste se utvrdili v tom, že tyto nástroje již aktivně používáte. 

Facebook
Twitter
LinkedIn

Další články...