fbpx

Blog

5 mýtů o marketingu

Marketing je důležitou součástí úspěchu každého podnikání. Nicméně, existuje mnoho mýtů a falešných představ o tom, jak marketing skutečně funguje. V tomto článku se podíváme na 5 nejrozšířenějších mýtů o marketingu a řekneme si, proč jsou špatně.

 

1. Mýtus: Marketing je jen o propagaci

Mnoho lidí si myslí, že marketing se týká pouze propagace, jako jsou reklamy a letáky. Ve skutečnosti marketing zahrnuje mnohem více. Zahrnuje výzkum trhu, vývoj produktů, cenu a distribuci, stejně jako propagaci. Je to komplexní proces, který pomáhá firmám lépe porozumět svým zákazníkům a dosáhnout svých cílů.


2. Mýtus: Marketing je jen pro velké společnosti

Mnoho malých podniků si myslí, že marketing je pouze pro velké společnosti s obrovským rozpočtem. To však není pravda. I malé firmy mohou používat marketingové strategie, aby si získaly a udržely zákazníky. V dnešní době existuje mnoho levných a účinných marketingových nástrojů, jako jsou sociální sítě a e-mailový marketing. My mezi našimi klienty máme i opravdu drobné podniky.


3. Mýtus: Marketing je vždy drahý

Mnoho lidí si myslí, že marketing je velmi drahý a že si ho nemohou dovolit. Ale opět, není to pravda. Marketingové náklady se liší podle typu podnikání a zvolených strategií. Existuje mnoho cenově dostupných marketingových nástrojů, jako jsou blogy, sociální sítě a e-maily, které mohou pomoci firmám zvýšit povědomí o svých produktech a službách. Oproti tomu samozřejmě lze v marketingu „utopit“ nespočet financí.

 

4. Mýtus: Marketing je jen o získávání nových zákazníků

Mnoho firem se zaměřuje pouze na získávání nových zákazníků, ale zapomínají na stávající. To je chyba, protože udržení stávajících zákazníků je stejně důležité jako získávání nových. Marketing by měl být zaměřen nejen na získávání nových zákazníků, ale také na udržení těch stávajících.

 

5. Mýtus: Marketing je jednorázová záležitost.

Někteří lidé si myslí, že marketing je jednorázová záležitost, která je hotova jakmile je propagace dokončena. To však není zdaleka pravda, protože konzistence zde přináší své ovoce. Proto mějte trpělivost, pokud budete sami zkoušet nějaké reklamní kanály, případně zda to dáte do rukou nám.

 

Děkujeme za přečtení a „vidíme se“ u dalšího článku na našem blogu!

Facebook
Twitter
LinkedIn

Další články...