fbpx

Blog

Síla obsahu

Je blog opravdu důležitý pro Váš business? 

 

Reklamy, příspěvky na sociálních sítích, popisky na webu a články na blogu zaberou poměrně velkou část plánování, které je třeba věnovat pozornost. A co vše patří do tvorby obsahu?

  • Sociální příspěvky 
  • E-mailová komunikace – newslettery 
  • Webináře 
  • Podcasty 
  • YouTube kanál 
  • E-booky
  • Blog

 

Dnes se zaměříme se na poslední jmenovanou položkou, kterou je tvorba blogu a rozebereme, proč je tvorba obsahu na blogu důležitá pro Vaši značku. 

Často se setkáváme s otázkou, proč zrovna naše firma potřebuje psát blog? 

 

Dlouhodobé výsledky 

Psaní blogů není pouhá jednorázová akce. Blog funguje jako úložiště, a jednotlivé články se stále řadí ve vyhledávačích a tak stále můžete získávat potencionální zákazníky i dny, měsíce či i roky po jejich vydání.

 

Návštěvnost webu 

Sílu klíčových slov většina firem i copywriterů podceňuje, přitom se díky této taktice můžete umístit na předních příčkách vyhledávače a potencionální zákazníci Vás snadněji najdou. A čím více hodnotnější a kvalitnější obsah, tím se vyšplháte výše a návštěvnost webu vzroste. 

 

Obsahem na blogu zvedáte i svoji aktivitu na sociálních sítích. Vztah sociálních médií a blogů je výhodný na obou stranách, jde  o tzv. symbiotický vztah, kdy propagací blogu na sociálních sítí přivede návštěvníky na svůj web.

 

Konkurenční výhoda 

Pro co si zákazníci přijdou na váš blog? Pro informace, které jsou zdarma – a to je blog! 

Pozor na časté prodejní články. Obsah, ve kterém směřujete k propagaci svých produktů, může zákazníky spíše odradit. 

 

Budování značky 

Značka není jenom logo, je to mnohem víc. Zákazníci si Vaši značku spojí se stylem komunikace a celkovým obsahem, který jim nabízíte. Stylem psaní a předáváním daných témat budujete svoji značku. Uživatel, který čte váš blog s vámi navazuje vztah a buduje si k vám důvěru.

 

Blogování se může stát jedním z klíčových nástrojů marketingu. Najděte si svoji cestu blogování, které nabídne Vašim zákazníkům to, co chtějí. 

Facebook
Twitter
LinkedIn

Další články...